In my sobriety


Jag har så mycket energi, så mycket ambition, så mycket ork, så mycket motivation men så lite tid.

Mitt förslag på tema (filmmusik) på musikpaketets vårkonsert gick igenom. Det trodde jag aldrig. Men glad blev jag. Kanske kan jag börja brinna lite för musiken igen.

Helt apropå film, jag svängde förbi Hemmakväll en snabbis igår. De har outlet på gamla filmer, för 19 kronor styck. Jag köpte sju stycken; Metropia, 2012, Taking of Pelham 1 2 3, The Hurt Locker, Public Enemies, The Horsemen och Case 39.

Jag satt även på biblioteket och pluggade kemi i över 4 timmar. Passade på att låna med en kurslitteraturbok i latin. Och The Bourne Identity på engelska.

Så lite tid.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

hej tjejen! varför är du aldrig inne på msn? har du inte tid? :(

2011-01-19 @ 14:50:03
URL: http://rockcandy.blogg.se/
» Chrishege säger:

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-05-10 @ 08:16:10
URL: http://chrishege.blogimagine.com
Trackback