Mog1

Idag har jag samlat massvis med vuxenpoäng. Jag åkte in till stan för diverse ärenden, och jag gjort allting faktiskt.

Jag var på Nordea för att makulera mitt gamla kort (jag har VISA nu, status), lämna in en check, få bukt med min e-legitimation samt be om hjälp med att fylla i en blankett till Försäkringskassan. Efter det gick jag in på The och Krusiduller en sväng. Jäklar i havet så mycket fina grejer de hade där inne! Jag ville köpa upp hela butiken, men lyckades begränsa mig, så endast 300 kronor spenderades..

Efter det gick jag till leksaksaffären och köpte en present till min lillebror. En Toy Story-figur som jag visste att han ville ha, och som det bara fanns en kvar av.

Sedan gick jag till Karma Tattoo, och pratade med tatueraren om hur mycket min tatuering skulle kosta. Två och ett halvt kom vi fram till, vilket tyvärr är en del pengar (men inte särskilt dyrt, ändå). Så jag funderar på att bara göra texten först, och vänta lite med tassarna. Men jag får se.

Sist men inte minst så gick jag till Växtriket och köpte två krukor. Där hämtade min fader mig och vi åkte till Södertulls för att hämta ut mitt paket från H&M. Vi passade även på att ta en fika.

Nu ska jag städa, duscha och hoppa i min morgonrock för att sedan försöka få ihop en komplett mall till min tatuering, den dyker upp här så fort den är klar!

Nedan följer bilder på mina köp idag, och lite resultat av gårdagens bestyr.






En ful blomma jag köpte igår, som substitut för min lilahåriga blomma som tragiskt nog dog!


En liten blomma som substitut för min julstjärna som också dog!


Två krukor i shabby chic-stil.

Jag fick två sådana här av de på Växtriket. De skulle ändå slänga dem. Förstår det, de är inte snygga, haha.


En liten krok.


En liten burk i shabby chic-stil. I den tänkte jag ha en tvål som doftar precis som Manfreds parfym.


En liten bricka.


En krok och en nyckel. De ska jag ha som prydnad på väggen i framtiden. Så fruktansvärt fint, i mina ögon.


I min beställning från H&M var det två påslakanset med djur på, samt en badrumsmatta.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback