e.l.f



För några veckor sedan bestämde jag mig för att rensa min sminkväska. Jag gick in på e.l.f's hemsida och blev väldigt paff när jag såg deras priser. Även om jag inte köpte produkter som t.ex. foundation och puder, sådant som är viktigt att det är kvalitativt, så blev jag mycket positivt överraskad över att hitta exempelvis diverse borstar för 15 kronor styck. Hela beställningen (miniögonfransböjare, concealer, rouge, ögonbrynsskugga, 2 vässare, lipgloss, eyeliner, kajal och 5 borstar) gick på 300 kronor, inklusive frakt. Sjukt nöjd, faktiskt.

Har ägnat dagen åt att vara ute en massa. Gått promenader, läst bok och solat. Sett på film(er) och mest pysslat med en massa småsaker. Imorgon ska vi bege oss ut på äventyr, men vad vi ska göra förblir en hemlis tills vidare (guuuuud så märkvärdig jag gör mig) ifall det inte går som vi tänkt oss.

Jag har sagt till mig själv att när jag skaffat jobb och fått min första lön, då ska jag tatuera mig. Någon morot måste jag ha! Jag längtar så sjukt mycket tills den sitter där; latinsk text med 3 tassar runtom (från mina älskade katter).

Nu ska jag se på Silent Hill som går på svt1. Försöka somna och så där, imorgon är en stor dag!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback