Silently screaming



En inte alltför smickrande bild på en alltför varm, trött och myggäten Ida, men vad gör man?

Klockan är tjugo i fyra på morgonen och jag är inte trött. Hela kvällen satt jag och samlade vuxenpoäng genom att sortera och rensa bland mina papper. Satte in ett register och under flik 7 finns "Årsbesked - Investeringsfonder". Jag samlade ihop alla papper jag har kvar från skolan och sorterade dem också. Resultatet blev en smockfull pärm. På framsidan står det "Skolarbeten 2005-2011". Är det inte sjukt hur fort tiden går? Och nu står jag här, med NV avklarat.. Det är konstigt.

Manfred har varit här ett tag och det har varit kanonmysigt. Bäst i världen är han. Och jag saknar honom något grymt mycket, redan. Avstånd är det sämsta som finns. Ibland.

Resten av sommaren ser luddig ut. Kanske får jag jobb tillslut, kanske inte. Jag måste sälja min moped, och kanske köpa en bil. Så jag slipper övningsköra med familjens Volvo. Det vågar jag inte.

Äh. Nu ska jag slå på en film och hoppas att jag somnar. Adieu!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Sofie säger:

Vet inte varför, men jag älskar att läsa din blogg. Blir bara glad på nåt sätt! Och måste erkänna att du saknas!

(Btw, jag snor det där som du har under profilbilden på din blogg. hehehe)

2011-07-09 @ 17:22:34
URL: http://thisishome.blogg.se/
Trackback