Surströmmingspolka



Igår kväll satt jag uppe och skrev på tre återberättningar på tyska. Varvat med att jag blåste såpbubblor och spelade Plants vs. Zombies.

Idag åkte jag in till skolan och redovisade återberättningarna, efter det gick jag till Nattis för att hämta mitt champagneglas som varit hos henne sedan studenten. Hon hade dessutom plockat upp ett gosedjur i form av ett bi (från min lillebror William som älskar bin), som jag tappade när vi var på flaket. Jag blev så glad!

Väl hemma myste jag lite med min fina pojke och nu är han och jobbar. Jag tänkte städa här inne samt ta en lång dusch, jag känner mig inte direkt fräschast i världen (det finns risk att det blir lite Plants vs. Zombies innan dock). Senare ikväll ska jag och Manfred gå på bio, Melancholia ska vi se. Jag tyckte att Antichrist (också av Lars von Trier) var väldigt intressant, så det ska bli spännande.

Kollade nyss på en film från studenten i Strömstad.. Åh, vad härligt det såg ut, jag vill ta studenten igen!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback