Getting closer









Dagarna liksom rinner förbi, jag har inte gjort en enda läxa på typ 4 månader. Eller något. Studenten närmare sig med storsteg och jag hänger inte riktigt med. Jag vill ha Pitch Black och fredagkväll och mina vänner. Det blir bara bättre och bättre.

Jag blev i alla fall godkänd på delprovet i matte E. Och det, kära vänner, är ingen dålig bedrift, med tanke på att jag sedan matte B-kursen inte blivit godkänd på ett enda delprov (det har jag däremot blivit på de nationella poven, och det är de som räknas).
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

sate vad duktig du är! :D

2011-03-17 @ 17:42:17
URL: http://emelielandberg.blogg.se/
Trackback