Nattuggla



Jag var med Nattis i Linköping igår, och köpte lite grejer på Lagerhaus (en ljushållare, ett doftljus och en termomugg). På bild syns ljushållaren, en söt, vit stilren sak i form av en uggla. Resten av grejerna kanske jag visar inom snar framtid.

Jag har sovit så fruktansvärt lite de senaste dagarna (mellan 5-3 timmar). Runt klockan åtta idag hade jag precis legat i sängen och halvsovit, med min gosiga leopardfilt, lite tända ljus och John Mayers nyaste i stereon. Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig framför en film och försöka somna, sedan kom jag på att det var Sveriges Mästerkock idag. Så jag kände mig tvungen att se det.

Vilket i sin tur innebär att jag hunnit piggna till. Jäkla skit. Det är verkligen samma visa varje dag. Jag är trött under dagen, men på kvällen är allt som bortblåst, så slutar det med att jag ligger och vrider och vänder på mig i två, tre timmar innan jag somnar.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Sofie säger:

Sv: Blev lämnad av min bästa vän.. :(

2011-03-10 @ 23:38:33
URL: http://thisishome.blogg.se/
Trackback