Vår?



Gårdagen gick i kristendomens tecken. Vi hade religionsprov, och man får egentligen inte säga såhär, men jag tror det gick ganska bra. Det var sju frågor sammanlagt. Efter mer än halva provtiden hade jag precis skrivit klart svaret till fråga 1a). Förresten, visste ni att Jesus föddes senast 4 år f.Kr? Han föddes senast 4 år innan han föddes. Vilken hyvens karl alltså!

Dagen till ära såg vi på Life of Brian på kvällen. Den är lika rolig varje gång, just sayin'.

Idag ska Manfred vara i Linköping praktiskt taget hela dagen. Så jag tänkte ta tillfället i akt och gå en riktig långpromenad med en av mina bästa vänner - Canon EOS 450D. Det känns trots allt som att våren är här nu. Jag tror dock inte att det finns så mycket att fota egentligen, den här övergångsperioden är trots allt ganska trist.

Senare under dagen får vi gäster och det stundar även hockey. Jag ska försöka få in lite plugg också. På riktigt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback