Who Says



Där var den obligatoriska egobilden också. Skönt att ha det ur systemet.

Jag är hur trött som helst, sov inte mer än 3 timmar inatt. Att det ska vara så himla svårt att somna, jag förstår det inte. I vilket fall så började jag dagen med ett stort glas juice och lite John Mayer, det kompenserade upp den dåliga starten på dagen.

Den dåliga fortsättningen på dagen däremot, ter sig inte bättre än att jag ska plugga matte och engelska. Jag hade hoppats på att få spela gitarr men det hinner jag nog inte. Igår spelade jag ganska länge, för första gången på evigheter. Det var så roligt och gick så bra så det har nog aldrig varit bättre. Faktiskt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

gullenos!

2011-03-13 @ 12:02:24
URL: http://emelielandberg.blogg.se/
Trackback