En föreläsning om artism



Jag satt uppe till halv fyra inatt för att färdigställa mitt projektarbete klart. Sov i två timmar och sedan begav jag mig till skolan. Vi redovisade ett arbete i engelska och jag fick äntligen redovisat mitt PA. Det var mycket roligare än jag föreställt mig, även om ämnet jag pratade om är tragisk.

Jag är så fruktansvärt trött, så jag skulle kunna gå och lägga mig för kvällen med en gång. Jag tänkte tvätta bort sminket och se ett avsnitt That '70s Show eller två (vem försöker jag lura, det blir alltid runt 6 stycken).

Imorgon ska vi hålla en debatt på samhällskunskapen. Jag orkar inte skriva mer med tanke på gårdagen. Jag satt vid datorn och skrev på projektarbetet från nio på morgonen till ja, halv fyra på.. morgonen. Det är så sjukt många timmar.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och dö lite. Och sakna Manfred. Lukta lite på hans kudde. Kanske.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Sofie F säger:

Redovisningen var sjukt bra iaf! :)

2011-05-18 @ 22:38:42
Trackback