Nattlig besökare



"Kära inneboende i huset,
Under mina nattliga äventyr upptäckte jag ytterligare en inneboende (har han betalat hyra?!). Förhoppningsvis finner ni en spindel i glaset framför er, och ännu mer förhoppningsvis så lever den (om inte: FÖRLÅT!). Om någon vänlig själ känner sig manad så får vederbörande vänligen släppa ut spindeln i det fria (inte mitt rum). Jag fångade den (eftersom jag hört att en medelsvensson i genomsnitt sväljer 7 spindlar i sömnen varje år) men vågade inte vända upp och ned på glaset ifall spindeln skulle kommit lös och ni alla vaknat av ett gallskrik mitt i natten.
Sinnelagsetiker är vi allihopa.
TACK PÅ FÖRHAND
// Araknofoben Ida"
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Emelie säger:

Hahah, du anar inte vad jag skrattade när jag läste!

2011-06-02 @ 22:15:29
URL: http://emelieroos.devote.se
Trackback