Planering



Dagen har mestadels varit ganska jobbig, men det fina i den vägde ändå över. Jag har varit ledig, och det har varit mycket bra. Jag vaknade ganska tidigt, slöade och åkte sedan in till stan. Hämtade mitt körkort på posten, köpte en wienerbrödskrans och gav den till de på körskolan (som ett försenat tack) och sist men absolut inte minst fikade jag med Emma och det var mycket mysigt. Hemma åt jag pannkakor och sedan åkte jag in till stan igen för att träffa Jessica och ha lite dealerutbildning. Det var otroligt givande, jag tror jag hittat motivationen igen.

Jag tog mig en dusch följt av en kopp te och nu sitter jag här i min rosa pyjamas och kladdar i min almanacka. Skriver in lite arbetspass eftersom jag fått schemat för resten av månaden nu, och planerar min nästa Mjölbyresa. Jag tycker om att ha struktur på grejerna, helt enkelt.

Imorgon jobbar jag veckans sista pass, men nästa vecka är det fullt ös som gäller. Det känns bra, för då uppskattar jag min ledighet mer, plus att jobbet är roligt. Så det så!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emma säger:

Det är så himla fint att läsa om att du mår bra, Ida! Och jag är himla stolt över dig för tedrickandet, haha. Nej men skämt åsido, jag är väääääldigt stolt över dig som tog körkortet så flawless, du är verkligen duktig, min vän. Och att du jobbar, är så positiv och målmedveten, driven och ambitiös, det är, som jag sagt tidigare, RIKTIGT imponerande! ♥



sv: Åh, men Ida, vad du vet hur man gör mig glad! Finns ingenting i världen som glädjer mig mer än när jag kan göra andra glada, och om att bara skriva precis som jag tycker och tänker kan göra det så är det ju en fantastiskt fin gåva.

Blir helt generad och rörd ju, haha! Tack så hemskt mycket för den underbart fina komplimangen, den tänker jag bära med mig. ♥

2011-10-10 @ 09:22:27
URL: http://toutlemonde.devote.se
» Tina säger:

Snälla Ida !

Visa inte hela personummer.

2011-11-30 @ 15:32:12
Trackback