Angry Bird



Idag fick jag en Angry bird av farmin. Jag älskar den och vill ha med mig den överallt, haha!

Idag hade jag min första körlektion klockan tio. Vilket innebar att jag fick sova länge och hann dessutom städa huset. Jag fick övningsköra in till stan, och Golfen är helt plötsligt så svår att köra, nu när jag har kört Kia två gånger om dagen i en veckas tid. Men det ska nog försvinna när jag är klar där.

Körlektionen gick inte bra alls, jag var så grymt ofokuserad och körde fel. Hela tiden. Jag åt lunch hos farmor, hade teorilektion och sedan slutade jag. Fick övningsköra hem. Och köra en hel del efter det. Det är så roligt!

Resten av kvällen består av teori samt Plants vs Zombies. Det är så härligt att se tillbaka på veckan och inse att jag faktiskt åstadkommit mycket. Då är det extra härligt att det är fredag.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emma säger:

Härligt med fredag! Och vad fin du är Ida. Perdyface upphöjt till tio. Och det här med körkortet kommer du fixa utan problem, det är jag övertygad om.



sv: Åh, Tack Ida. Det värmer.♥

2011-09-02 @ 23:06:28
URL: http://toutlemonde.devote.se
» Manfred säger:

Herregud, vad du är vacker, hjärtat! Vilken otroligt söt bild!!! ='O

2011-09-04 @ 09:46:12
Trackback