Busväder



Schleden men ack så nöjd med livet.

Jag tror att jag är en av de positivare människorna vad gäller väder. Jag brukar nog sällan klaga (förutom när det är kallt, eftersom jag har en tendens att klä mig alldeles för tunt även i december). Nu när vi haft spöregn och åska i väldigt många dagar ser jag på det positivt, det är så himla mysigt och jag tröttnar liksom inte!

Dagen till ära försov jag mig hela 45 minuter. Pluggade och körde lektion på trafikskolan (sista lektionen på intensivkursen, fuck to the yeah). Åkte och lunchade med farmin, och efter det har jag bara njutit av livet faktiskt.

Jag har fortsatt mina tappra försök att göra Ben lite mer tam. Han är så duktig så jag blir nästan lite stolt! Sitter jag framför TV:n tar jag bara av översidan av buren (till min stora glädje så har han inget intresse av att smita) och lägger ner handen hos honom. Då tittar han fram ur sitt hus då och då och nosar och undersöker. Jag får till och med klappa lite på honom med ett finger. Jag la nyss in lite toarullar, toapapper, en halv äggkartong samt en stång med frön och frukter på. Och eftersom han ständigt bygger på sitt bo så ska det bli intressant att se vad han använder sin kreativitet till.

Imorgon ska jag inte till trafikskolan, och det ska bli skönt att slippa gå upp runt klockan 6. Men trött är jag ändå! Jag tänkte ta en dusch och bädda rent i sängen och sedan somna framför en film. Imorgon var det tänkt att vi skulle åka till Uddevalla och köpa en kompis till Ben, men efter att ha ringt djuraffären idag blir det ändrade planer. Istället fyller jag morgondagens agenda med en massa teoriplugg och annat vettigt. Skicka lite viktiga mejl och så.

Spelade in No Country for Old Men inatt. Tror jag ska se den nu.

God natt!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback