pride

Hade en ruskigt bra arbetsdag igår faktiskt. En betydligt sämre natt dock, skojade inte när jag sa att Slender Man skrämmer skiten ur mig. Gick omkring som på nålar och när jag duschade stod jag i hörnet och tvättade var sida av ansiktet för sig så jag kunde hålla ett öga på dörröppningen hela tiden. När jag skulle sova hade jag tänd lampa, fördragna gardiner och musik spelandes. Fattar inte hur jag kan skrämma upp mig själv så när jag VET att det bara är ett påhitt. Sedan när blev jag mörkrädd liksom? Sov dåligt den natten. Bara fyra timmar dessutom. Gick upp åtta för att städa och äta havregrynsgröt med äppelmos och kanel framför ett avsnitt True Blood. På jobbet öste jag bäst jag kunde, lite spontant tog jag på mig att jobba stängning också så jag köttade tolvtimmarspass. Dessutom slog jag mitt personbästa i merförsäljning, med en förbättring på tio procentenheter. Hade jättekul på jobbet igår!

Kom hem och tänkte krascha direkt men som förutspått dröjde det ytterligare några timmar. Sov alldeles för lite (men utan anti-Slender Man-åtgärderna vidtagna) och gick upp sju på morgonen för att utföra samma rutin som dagen innan. Sitter nu på jobbet och har sex timmar kvar. Det kommer bli kul! Både att få ta mig an resten av passet och att få sluta sedan, komma hem tidigt. Funderar på att åka till Westcoast men vet inte om jag borde, har ett kasst knä så jag ska till kiropraktorn nästa vecka. Tror jag behöver hem och mysa lite. Varva ner. Andas. Och sova!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Slender Man säger:

http://slendergame.com/

Svar: äru skön eller?
Ida Hansson

2012-08-11 @ 15:02:17
» Emsi säger:

Idan so very pretty. ♥

Svar: Tack så mycket, finaste.<3
Ida Hansson

2012-08-12 @ 11:19:38
URL: http://toutlemonde.devote.se
Trackback