( )



Jag tvivlar intensivt men vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det. Så jag sätter tårna mot dörren och knuffar försiktigt. Försynt tittar jag fram bakom den, och viskar ditt namn. Du tittar upp. Jag frågar om jag kan få ligga hos dig i bara fem minuter (och jag hör mig själv lova att inte somna). Du frågar hur jag mår, undrar om mina demoner kommer klättrandes ut ur väggarna igen. Generat svarar jag att jag mår bra och det växande leendet på mina läppar är bortom min kontroll. Förklarar att jag bara vill vara hos dig för att det känns bra. Du skrattar till och lägger dig närmare väggen och jag lägger mig tätt intill dig. Jag lägger huvudet mot din bröstkorg och hela min kropp sjunker djupare ner för varje andetag. Allt är så mjukt, varmt, och jag insuper doften av din parfym, känner hur partiklarna sprider sig i kroppen och drogar ner mig. Det är den bästa känslan jag vet. Jag ligger helt stilla men spänner varenda muskel i hela kroppen, för att det är skönt. Känner mig stark och orubblig. Ligger där i nio minuter. Låter musiken tränga in i öronen och fastna i huvudet. Känner hur den finns i blodet som rör sig i ultrarapid och ingenting har någonsin varit så nära, eller så djupt. Jag lever i en verklighet med fem dimensioner och du är där. Jag tänker bara på allt jag älskar hos dig och det ger mig den där bekanta känslan som bara du kan väcka hos mig. Den där känslan av att värmen från hjärtat expanderar och tränger fram ur porerna. Och jag mår så fruktansvärt bra.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback