let it snow

I torsdags ändrade jag mina planer och istället för att gå på X-fit (som jag gav mig själv tillåtelse att hoppa över då vi skulle träna ben dagen efter, också) så spelade jag HL2. Det var så roligt! Och jag är förhållandevis ganska bra, det förvånade mig. Hm.

Vi började även att kolla på en ny serie, American Horror Story. Så. Fucked. Up. Seriöst, jag trodde jag skulle bli galen, varenda jäkla karaktär är ju helt störd.. Det är med spänning jag väntar på att vi ska se fortsättningen, inte för storyns skull men för att se om det spårar ur.

Igår var vi och tränade ben. Vi körde knäböj och det gjorde jag med skräckblandad förtjusning. Dock så kände jag hur det började svartna för ögonen, så jag tog det lite lugnt, och precis då fick jag en sådan fruktansvärd sprängande känsla i bakhuvudet. Det var jobbigt, men när det gått över var jag ändå motiverad att fortsätta. Och det gick bra. Fast jag gillar inte att träna ben. Det är jobbigt.

Efteråt jobbade jag stängning och det var kul att få jobba lite igen. Vi var dessutom ett awesome team som stängde, även om vi blev klara.. sent. När jag kom hem satte jag mig med min karl i soffan och kollade på tidigare nämnda serie och käkade pizza. En bra avrundning på dagen!

Idag vaknade jag tidigt, full av förväntan, men tvingade mig själv att somna om så jag kunde få mina 6 timmars sömn. Jag sov en halvtimme till för att fylla min sömnkvot, och sedan klädde jag mig varmt för att gå ut i det nollgradiga vinterlandskapet! Ish. Kameran var med och hörlurarna iproppade. Jag tröttnade ganska fort på fotograferandet då den tjocka snön lockade så fruktansvärt mycket. Så efter ett tag lämnade jag kameran inne och gick ut med dubbla par vantar för att bygga en snögubbe. Lyssnade på galet hård metal och bara njöt! När jag var klar sprang jag in å min kurrande mages vägnar.

Så nu ska jag göra mig i ordning för veckans sista gympass. Efter det ska vi åka till Nordby och julhandla lite. Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback