utgången

Sitter just nu på jobbet. Lyckades dra på mig ett tolvtimmarspass. Skulle egentligen jobbat halv tolv till åtta men de saknade personal till stängning så jag erbjöd mig att stanna. Det kommer jag antagligen ångra ikväll. Fredag, sommar, hög försäljning.. Seg stängning. Dessutom är jag smått bakfull sedan igår. Men oj så roligt det var!

Tanken var att vi skulle sätta oss på Pråmen och bara ta en cider och chilla. Istället var vi först hemma hos Felicia, gik sedan till Pråmen och sist till Cod. Åttahundra spänn, tre cider, sex drinkar och en shot senare vandrade jag hem till henne med Hollywood Undead i öronen. Livet var bra. Lite suddigt men bra.

Låg och spelade Cut the Rope i en timme i ett försök att nyktra till innan läggdags. Sov gott och har antagligen en bra arbetsdag framför mig. Vi har haft så sjukt roligt hittills. Skrattat mig till magont.

Nåväl. Plikten kallar!

 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback