16 plusgrader

image description

Vaknade klockan sju imorse, låg och drog mig till halv åtta innan jag körde in Manfred till sin skola i Rimforsa. När jag kom tillbaka bestämde jag mig för att äta frukost ute på altanen. Så där satt jag tillbakalutad på en solstol i min onepiece, åt fil och lyssnade på min spellista Müs. Och bara njöt av det perfekta vädret. Jag slumrade till och när jag sedan gick in hade jag suttit där i över två timmar. Så nu har jag fått årets första fräknar!

Gjorde mig i ordning och packade mina grejer. Nu ska jag åka in till Mjölby och möta upp Robin som hade vägarna förbi och gör mig sällskap på vägen hem. Min vistelse här har varit kort men helt fantastiskt otroligt jäkla bra! Det ska även bli skönt att få komma hem till min kära familj och mina fina vänner. Jag är - återigen - så tacksam för alla fina människor runtom mig!

Skriver om gårdagen när jag kommit hem. Först stundar en bilresa på fyra timmar!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Emelie säger:

Åh, så fint det låter.. Livsglädje! :)



Och det finns knappt något charmigare än fräknar, mwih.

2012-03-22 @ 14:47:35
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Trackback