Dexter och jag

 

Jag erkänner. Jag somnade strax efter att jag skrev mitt peppinlägg. Ganska fail ändå, men jag fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött hela tiden? Det är ju visserligen skönt att få sova när man är trött, men man får ju inget annat gjort.. Logiskt.

Jag har i alla fall tagit mig igenom större delen av listan. Jag tillät mig själv att strunta i att städa bilen idag eftersom det är i det kallaste laget ute (och därmed även i tvätthallen) nu. Resten tar jag imorgon bitti.

Bilden talar för sig själv när den visar vad som stundar. Färga håret är ett av det tråkigaste som finns verkligen, men det ska ju göras det med!

(Dexter däremot. Han är bra.)

 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback