Dötrist och långtråkigt och..

... alldeles.. alldeles underbar! (Så kan mina arbetsdagar beskrivas, typ.)

Igår var verkligen en dag utöver det vanliga. Eftersom jag var med och inventerade på natten så somnade jag ganska sent. Fyra timmars sömn och sedan var det dags att jobba halv elva till sju. Eftersom jag - återigen - har världens bästa arbetskamrater och det var väldigt mycket att göra så tänkte jag att vafasen, jag kan stanna kvar en stund till. En stund visade sig bli fem timmar. Det blir så mycket roligare att jobba när man inte måste, när man vet att man kan stämpla ut när som helst. Så det passet blev tolv timmar långt. 

Efteråt var det tänkt att vi skulle ha fest hos Oskar. Men folk bangade (det blir lätt så när man måste ha fester på vardagar, det passar sällan) så det blev bara jag, Oskar, Gurra och Johan. Men det var faktiskt riktigt skoj ändå! Vi spelade pyramiden och sjöng Singstar. Det är inte alla som har video på när deras chef sjunger Barbie Girl helhjärtat.

Somnade runt halv sex och sov fyra timmar. Sedan ska jag åka upp och jobba ytterligare ett stängningspass. Sitter typ och väntar på att de är dags att åka, haha. Jag kommer bli en arbetsnarkoman. Inte för jobbets skull utan för människorna där. Är så glad över att känna så.

Helgen kommer bli intensiv med en massa jobb. Det gillar jag. Jag önskar bara att jag kunde bli fysiskt trött av det, så jag kunde få sova och uppleva känslan av att få vara utvilad. Men jag får väl se det positivt. Jag är slitstark!

 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback