Frukosttankar

Gick upp lite extra tidigt för att hinna städa, duscha och äta en ordentlig frukost. I alla fall sistnämnda sägs ju ge en god start på dagen, det kan jag behöva. Katterna terroriserar mig obarmhärtigt på nätterna när jag försöker sova.

Jag har ont i halva min kropp sedan gårdagen. Det känns fint. Funderar på att bli medlem på Westcoast så jag kan hänga med andra dit och faktiskt röra på mig lite oftare. Himla skit att jag skulle missa erbjudandet för de som jobbar på Nordby. Det skulle kostat mig trehundra spänn mindre i månaden än vad det gör nu. Ah well. Vad är väl fyra hundra spänn i månaden, egentligen? Om man ändå har en femsiffrig inkomst.

Nu ska jag försöka rycka upp mig och bege mig till Max. Hoppas på att få lite klarhet i en och annan situation. Det blir ju vad man gör det till, right?

 

 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback