Juice



Det där med att bli fysiskt trött av allt jobb, det fick jag minsann uppleva ikväll.

Det har varit en väldigt bra arbetsdag. Jag slapp stå i kassan större delen av tiden och det var obeskrivligt skönt. Det är så oerhört segt att stå där i åtta timmar liksom. Men jag känner att andra arbetsuppgifter smyger sig på mer och att jag utvecklas. Samtidigt som jag umgås med människor jag tycker om. Det är så roligt!

Jag åkte in till stan innan jobbet och träffade min finaste. Emma, that is. Vi åt pannkakor och tog en snabb promenad i stan. Det behövdes verkligen för att få ordning på grejerna, där i hjärnkontoret.

Jag sitter vid köksbordet och dricker juice. Insuper tröttheten och njuter. Vill egentligen se på film eller påbörja tredje säsongen av Dexter, men jag borde sova. Så nu ska jag duscha av mig all sot och matos från dagens stängningspass och sedan krascha i sängen. Imorgon stämplar jag in 11:00 och stämplar ut 03:30 så det känns nog bäst att ha sovit ordentligt. Vackra drömmar!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback