burmecian kingdom

Det visade sig att jag skulle besiktigat bilen 10.50 idag. Det hade jag helt glömt bort. När farmin ringde och frågade hur det gått med bilen bara stannade hjärtat till. Jäkla bajs. Nåväl, åkte ner omedelbums, bad om ursäkt och viftade lite med ögonfransarna så jag fick en ny tid imorgon. Fantastiskt!

Åkte till Nordby för att ladda upp det sista innan nästa lön. Köpte lite mat och dylikt, smink och femte säsongen Weeds. Nu ska jag förhoppningsvis inte behöva så mycket mer på ett tag. Drällde mest omkring (har ju varit ledig i flera dagar nu, börjar ändå bli långtråkigt att vara hemma och häcka), sällskapade Emma på hennes lunch och satt i personalrummet och åt korv med mos. Haha.

På kvällen la jag mig på soffan, glodde på Weeds och tog en powernap inför kvällens träning. Tog mig igenom ett pass X-fit med min Bowies som sällskap. Är faktiskt nöjd över min prestation, svettades sinnessjukt mycket. Tilläggas bör att jag har svårt att svettas. Faktiskt.

Känner mig helt mörbultad i främst benen och ryggen, har även träningsvärk från gårdagens bravader. Det gillar jag. Det är skönt. Hoppas bara att mina ben inte begår mentalt självmord den här gången också, det var fruktansvärt omständigt sist.

När vi kom hem tog Martin på sig sin skinande rustning och sadlade sin vita häst (endast rent metaforiskt, tack så mycket) och hämtade sin kontroll till PS2. Så äntligen kan jag spela!

Så här sitter jag nerburrad med en filt i fåtöljen, nyduschad i linne, trosor och tofflor, spelar Final Fantasy IX och äter Risifrutti. Det vore bra synd att klaga på livet nu alltså!

Nä, nu ska jag återgå. Har en bossfight att genomföra.

So long!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback