gimme more


Igår var en av de där få dagarna då man vaknar upp med eld i baken, av ingen anledning. Jag vaknade upp efter ine alltför många timmars sömn och verkligen hoppade ur sängen och städade. Fick i alla fall röjt undan allt, så det inte låg en massa grejer högt och lågt. Klockan tio åkte jag till jobbet, lagom taggad.

När arbetsdagen var över och jag stämplat ut satte jag mig på kontoret för att låna datorn och käka lite inför träningen, men fastnade framför alla utskrivna CV:n som låg på bordet. Blev sittandes en liten stund, det var kul. Jag hade lite druckit-för-mycket-kaffe-ont-i-magen och var lite trött men satte ändå i mig en Assault och begav mig sedan mot gymmet. På schemat stod överkropp och det var inte förrän ögonblicket jag satte igång som peppen kom. Jävlar vad jag körde. Värmde upp med bänkpress och stående rodd, och tog betydligt mer än jag brukar på förstnämnda. Efter det körde jag fyra olika superset och ett triset. Det är så galet mycket egentligen. Och så intensivt! Jag svettades, vilket jag sällan gör, och flåsade konstant i tre timmar. Jag hade tänkt avsluta med en riktig killerövning för mage men hade inte mer plats i träningsloggen. Och tänkte att det kanske är lika bra, eftersom vi skulle köra ben dagen efter (att köra typ knäböj med träningsvärk i magen eller ryggen är inte överdrivet kul). Jag hade satt mobilen på flygplansläge och ville bara vara ifred och i min egna värld, för egentligen hade jag en del spökerier i hjärnan att ta hand om. Så med Machinae Supremacy spelandes på hög nivå och onåbar för den yttre världen köttade jag ohämmat! Nu känns det att jag är tillbaka seriöst, efter att ha varit lite ostadig i 4 veckor. I dessa 4 veckor har jag ätit skräp och inte tränat ordentligt eller överhuvudtaget, och det syns på magen och benen MEN på armarna och axlarna ser jag istället deffad ut. Dafuq?

Åkte hem och Bowies var hemma efter sitt stängningspass. Jag tog en dusch och vi satte oss i soffan för att kolla på nya avsnittet av Game of Thrones. Jag hade kvar asmycket av min Ben & Jerry's som jag åt lite av men gav sedan bort hälften. Bra för självdisciplinen. Vi myste en stund innan det var dags att bege sig till snarkofagen.

Så idag är jag uppe relativt tidigt för att jag ska vara hos kiropraktorn om en timme följt av frukost på Backlunds samt ett benpass med Martin. Daniel tog mitt pass på Max så jag är ledig, och det ska bli så skönt att vara hemma ensam. Bara en dag.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback