edge and pearl

Imorse när jag vaknade i Martins säng blev jag rädd. Jag har inget minne av hur jag hamnade där, faktiskt. Men klockan var kvart över åtta och det var lika bra att gå upp och fräscha till sig, jag som sovit med kläderna på, sminket kvar och inte borstat tänderna.

Egentligen hade jag tänkt ta tillfället i akt och spela Tera nu när Martin ändå sover, så visade det sig att servern är nere vid den här tiden, varje vecka, för underhåll. Så tji fick jag.

Uppdateringar om mitt liv? Sedan jag kom tillbaka från Maxskolan har det varit så jävla roligt att jobba. Jag har jobbat hur mycket öppningar som helst och dagarna har passerat fort. Den här månaden har jag 230 timmars arbete och det är tungt men jag tar en dag i taget. Bodypumpen lägger jag på hyllan tills min uppkörning på Max är avklarad, så jag kan fokusera. Angående Cherry har vi haft personalfest och jag drack bara en drink men hade kul ändå, fast jag var dödligt trött. Det är jag nuförtiden. Oerhört trött på kvällarna, eftersom jobben liksom går in i varandra. Jag sover 1-2 timmar vissa nätter. Men nu har jag i alla fall på riktigt bestämt mig för att säga upp mig från Cherry. Jag orkar inte pussla med mina scheman och jag orkar inte komma hem fyra på morgonen. Jag har varit där i två år nu, känner att det är dags att göra förändringar för just nu funkar det inte för mig. Funderar på om jag kan göra provet för att bli licensierad, så jag får med mig nåt mer från den här tiden. Jag har tagit kontakt med en KBT-behandlare för att reda ut mina OCD-besvär och det här med att jag aldrig kan slappna av, att allt ses som måsten för mig. Det är ett ganska fånigt problem men jag har levt med det såpass länge att jag känner att jag vill bli av med det (särskilt när det bara blir värre). Att även när jag har mina lediga dagar så är jag stressad, eftersom jag måste få gjort allt som jag inte kan göra dagar då jag jobbar. Förstår ni? Lite löjligt men ändå väldigt väsentligt för mitt välmående.
 
Jag köpte igår sjunde säsongen av Supernatural. Jag har börjat spela Tera och saknar Guild Wars 2 men hoppas att jag inte blir så fast igen. Jag har återupptagit mitt nyttiga ätande och mitt gymmande (fast det är så jävla tråkigt att se hur mycket jag tappat, det funkar inte som motivation - snarare tvärtom) och tycker som vanligt att livet är ganska bra.

En väldigt osammanhängande och svag summering, men det får bli så. Idag är jag ledig på dagen men jobbar natt, och imorgon ska jag tatuera mig.. Det ska bli så spännande!



Bild ifrån gymmet häromdagen. Jag har inte kört ben på evigheter, men sist gång lyckades jag ändå köra 100 kilo knäböj - 10 kilo under mitt personbästa - trots att jag var ensam och att det var längesedan. Go me!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback