zu tun

Gick upp tio imorse.. Har suttit här sedan dess. Jag ska till Stockholm på torsdag, på utbildning hos LesMills. För jag ska bli bodypumpinstruktör. Och det ska bli så jävla roligt! Men det är mycket som ska planeras, med två (snart tre) jobb, två utbildningshelger i storstaden, jag och Martin firar snart ett år ihop och allt som hör till. Jag klottrat i min almanacka och bokat tågbiljetter och pratat med chefen och även min mamma ringde för att prata en stund. Skönt avbrott! Har inte ens ätit frukost än, bara en bit choklad. Har haft mycket att göra den senaste tiden och skjutit upp allt till idag, min enda lediga dag hemma på en vecka. Har svårt att tro att jag kommer få allting gjort! Måste trimma gräsmattan en gång till innan jag lämnar tillbaka grästrimmern, passar på att hämta lite grejer hemma, städa hos gerbilerna, städa huset, gymma och kanske cykla en sväng. Och njuta av det underbara vädret!

Back to business, har inte mycket kvar nu!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback