change history

Hade för avsikt att gå upp halv nio idag, men var beredd på att inte känna för det eftersom jag somnade sent. Istället vaknade jag fem över åtta, stressad som fasen eftersom jag drömt världens längsta mardrömmar om att mina vänner förvandlades till björnar som jagade mig och enda sättet att överleva var att skjuta dem med hagelgevär i pannan. I drömmen skrek jag mig hes av förtvivlan och jag var säker på att jag skrikit på riktigt med, men det hade jag nog inte gjort.

När jag vaknade så for jag upp, ville inte ligga kvar en sekund till. Åt frukost och gjorde mig i ordning för leg day!




Så mysigt med mörker.. Haha, och dessutom satt min gerbil Arya och tittade på mig hela morgonen. Såg ut som hon visste något jag inte visste. Bidade sin tid liksom.


Väl på gymmet köttade jag ihjäl mig nästan. Djupa knäböj på åttio kilo klarade jag! Var väldigt noga med djupet både där och på benpressen. Klarade 20 reps på 100 kilo sista setet. Hade egentligen tänkt köra mage också men prioriterade att få slippa stressa.

Så nu är jag på jobbet. Det stundar stängning tillsammans med bästaste. Mamma ringde när jag var på gymmet och situationen med brorsan har verkligen eskalerat.. Jag har hört av mig till honom, gjort vad jag kan för stunden och nu ska jag försöka släppa det.

Ha en fin dag!


Hittade förresten ett sätt att rulla ihop hörlurarna för att slippa trasslet i väskan. Rekommenderas!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback