here to die



Sitter just nu och väntar utanför Björns mottagning, kiropraktorn som jag går till för mina knän. Jag misstänker att vi kommer avsluta det kapitlet idag och prata om mina axlar istället, för att de gör ont så fort jag ansträngt dem. Och jag hoppas på massage! Alltid massage. Han skickade för övrigt några länkar till mig där man pratar om felbelastning och påfrestningar av ryggen. Väldigt intressanta videor, till min stora förvåning. Tror jag ska dela med mig av dem senare.

När jag vaknade imorse låg jag och trängdes med Martin. Det är mysigt och värt det - men jag är ändå glad att det mest är ett alternativ. Jag hade inte stått ut med att sova så varje kväll tror jag. Jag vaknade runt nio, av mig själv efter sex timmars sömn. Jag fattar inte, jag tänker alltid att jag ska få sova ut trots att jag somnar sent, men ändå vaknar jag tre timmar innan väckarklockan ringer..

Det är verkligen jättevackert ute och jag känner på mig att det här kommer bli en bra dag!


Frostigt och dimmigt i Näsinge på morgonen. Mycket fin utsikt från verandan. 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback