what up gangsta

Hade en jävligt bra dag på jobbet, rent utsagt! Min chef Kajsa är ju helt knäpp alltså, haha.. Vi pratade om alla dessa "everybody in the club, let me see your hands"-låtar det görs nowadays och det slutade med att vi lyssnade på 50 Cent halva öppningen. Så resten av dagen gick vi runt och drev med det här och det spårade ur utan dess like för mig, jag blev så himla blown away och asgarvade, ensam i bilen på vägen hem. Bästa arbetsdagendagen på jäkligt länge!

Efter jobbet - eller mellan jobben kan man väl säga - var jag mest hemma och vände. Städade upp "röran" efter Martins ensamma timmar hemma och dammsög  innan jag begav mig in till stan för min bodypump.

Det rörde sig om ett mediokert pass idag alltså. Jag har känningar i axlar, knän, handleder och den där kotan i ryggraden.. Jag har känt det till och från hela veckan fast det har inte blivit värre, men å andra sidan så gör nog inte träningen det bättre heller. Så jag körde lugnt, och skippade X-fiten efteråt för första gången på.. väääldigt länge. Men kroppen behövde det. En deltagare ville även köra pump imorgon bitti trots att Lizette (instruktören) var sjuk och jag erbjöd mig att ta det istället men insåg senare att det skulle innebära 5 bodypumppass på hela veckan. Inte en chans. Med tanke på skicket min kropp är i nu så.. var jag tvungen att skicka sms senare och säga att jag inte kunde, ändå. Dessutom, så MÅSTE jag sova längre än till 6. Imorgon ska jag försöka traska upp tidigt för jag har mycket grejer som måste göras innan jag åker till Göteborg i helgen, men på gymmet blir det nog bara ett kardiopass skulle jag tro. Det får bli en sådan vecka, med kardio och en massa gruppträningar. Annars har jag lats+biceps samt bröst+triceps kvar för veckan.. Vi får se.

Jag pratade i telefon med först farmin och sedan Ellen på väg hem. Det var mysigt! När jag kom hem hade jag för avsikt att laga bananpannkaka. Först och främst hade bananerna blivit ganska dåliga bara så där. Mognat sönder över en kväll. Martin hade tydligen använt upp den sista kokosoljan igår så jag fick ta av ett block kokosfett istället.. Att skära loss bitar från den var inte nådigt, det hamnade bitar och smulor överallt. Jag råkade hälla i shitload av kanel istället för kardemumma och bara.. råkade bränna dem också. Tycker att det är så roligt att det ligger en liten optimistiskt utplacerad klutt äppelmos på tallriken med. Haha. Tro det eller ej men det var faktiskt väldigt gott ändå, som tur var. 



Jag var så lycklig över att inte behöva börja jobba astidigt imorgon men tröttheten slog mig som ett blixtnedslag nu. Tror inte jag ska streta emot något större utan kanske försöka sova lite. Har asmycket grejer jag vill göra men har en svag känsla av att jag måste börja prioritera min slitna men ändå välfungerande kropp.. Det där med sömn och vila har börjat eskalera alltså. I alla fall dagar då jag jobbar och inte somnar om under dagen, hiho.



Vi hörs imorgon, pigga och glada!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback