mother murder

 
Jag är så kass. Väntade på att Martin skulle vakna och när han till min stora förvåning kom ut klockan nio konstaterade han att han fortfarande är förkyld och därmed inte var särskilt sugen på att dubbelpass. Det kanske var lika bra, att inte träna ihjäl sig första dagen. Nåväl, jag följde med honom in i hans rum och la mig på sängen och pratade en stund innan jag olyckligtvis somnade om. Jag avskyr när det händer, haha. Jag går upp astidigt för att få gjort en massa saker, men sedan somnar jag om mitt på dagen istället. Oerhört kontraproduktivt.
 
Nu är i alla fall listan mer eller mindre avbetad och av någon anledning känner jag mig stressad. Jag har inte ätit frukost än och går väl rakt på middagen antar jag, tänkte ungssteka lax och koka couscous och kanske ha i en grönsak eller två. Om två och en halv timme ska vi vara på gymmet för att köra lite tunga marklyft innan gruppträningarna och innan dess ska jag ha hunnit ätit samt grejat lite med bilen (sätta fast de nya hjulsidorna samt en dekal på fönstret), jämnat ut gruset där jag parkeraar bilen samt sätta upp fågelmaten igen. Fullt genomförbart, men ändå ligger det och gnager..
 
Dags att sätta igång då antar jag!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback