waiting


Sitter och läser en artikel om att maxa bröstvolymen. Vi pratar muskler alltså, inte kupor. Haha.
 
En halvtimmes lunch på Max är alldeles för kort tid. Hade så gärna haft en kvart extra, men jag förstår att det inte fungerar. Nåväl. Jag ser all min övertid som de där rökpauserna jag aldrig tar. Hehe.
 
Ville bara titta in och visa bilder på min fantastiska matväska! Egentligen klassas den väl som strandväska men jag har den till mat, eftersom jag alltid har med mig stora grejer. Bäst av allt är att den är i Dexter-tema och att den bara kostade mig en hundralapp. Kärlek.
 


 
Är jättetaggad idag! Så jäkla roligt! Alla mina arbetskamrater jobbar exemplariskt och tiden går så fort.. Skönt att jag för första gången på länge kan uppskatta stängningspass. Det var många sådana förr.
 
Plikten kallar! Vill bara dela med mig av en inspirerande text jag såg på Instagram nyss.
 

What are you waiting for?
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback