break my fall

 
Skorna som jag köpte tidigare idag, så brutalt snygga!
 
Jag tror å det bestämdaste att vi kan göra det officellt; jag är sämst i världen på att gå och lägga mig. Somnar gör jag direkt jag lägger huvudet på kudden, det är vägen dit som är svår. Jag är så korkad (and yet, I'm still here, writing this)..
 
Till min stora förvåning kom Martin in till gymmet, och vi öste i röda salen. Lyssnade på Kamelot och köttade mage! Den enda delen av kroppen jag kan få träningsvärk i nu för tiden, av någon jäkla anledning.. Använde oss av boxhandskar och mitsar, jävligt roligt var det. Avslutade till sist med tunga marklyft, är förvånad över vad jag klarar av faktiskt. Men hundra kilo är målet. Oh yes. Fast jag har en bra bit kvar tills dess.
 
Vi åkte till Ica och handlade mat. På vägen hem passade jag på att ringa lite samtal och det verkade som att Jönköpingskillen inte dykt upp och när jag pratade med honom ljög han för mig, sa att han försökt ringa farmin men det hade han med all säkerhet inte, enligt farmin själv. Klarar inte av sånt där. Han menade att deras bil gått sönder och att han skulle åka imorgon istället, kommer han inte då är det verkligen först till kvarn som gäller, jag orkar inte hålla på mer med det här nu.
 
När vi kom hem lagade Martin lamm med sallad, gudars skymning så underbart gott det var! Jag ställde mig klockan midnatt och började laga nyttiga kokosbollar inför helgen, och vi myste i två timmar innan det blev dags att säga godnatt (vi ska båda upp astidigt imorgon, naturligtvis). När vi sagt godnatt ställde jag mig och diskade. Halv fyra på natten. Men hellre det än sju imorgon bitti, antar jag.
 
Jag har haft en fantastisk dag verkligen, ännu lyckligare var jag efter mina tre timmar på gymmet. Jag har ont i knäna, de är nog sämre än någonsin nu faktiskt, men å andra sidan har jag pga. bodypumpen tränat ben - tungt - fyra dagar i rad. Jag ska inte röra mig en centimeter mer än nödvändigt innan lördag, just sayin! Så hoppas jag att de mår bättre snart, stackars.
 
Imorgon jobbar Martin öppning ooch jag stängning. Hooraaaaay. Jag går upp när han åker, och jag ska innan jobbet, klockan ett, hinna äta frukost med familjen, köra ett lätt axelpass på gymmet och sedan handla lite grejer. Är ganska taggad, men oj så trött jag kommer vara.. Nä, nu är det läggdags!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback