fall from grace

Ligger i sängen och har inte riktigt ro till att försöka sova. Jag skulle säkert lyckas om jag försökte men det är som om jag inte vill.. Tog en sväng upp för att hänga tvätt och passade på att ta två tabletter ZMA som jag ändå glömt ikväll.

Jag tror jag har svårt att varva ner. Idag har det ju varit skärtorsdag vilket för Strömstads del innebär invasion av norrmän. Mer än vanligt. Fulla sådana, till stor del.




Bilkö på väg till jobbet.. Är ändå glad över att jag inte bor i stan, för där är de flesta vägarna avspärrade.

Det har varit en oerhört lång arbetsdag. Typ den längsta någonsin, rent mentalt. Från 13 till 23.30 blev det, helt kaosartat men ändå lyckades vi få bättre timförsäljning än igår. Och då var vi ändå betydligt fler. Det var problem med bemanningen inför imorgon så jag filade och smed på retoriska argument för att få Martin att hoppa in imorgon. Jag var så säker på att han skulle säga nej, att när han direkt sa ja började jag ändå dra igång med mina argument, haha. Men det gör i alla fall att morgondagen känns lite mer lockande. Efter den här dagen vill jag inte annat än ta semester. Den är för övrigt bara en månad borta!

Veckans slutspurt och tre sista pass har åtminstone de bästa utav förutsättningar för att bli bra då de är samma skift som Martin. Gymmet ligger som andra prio och det är ändå ganska skönt, att inte tvinga in pass bara som en principsak. Nu är jag visserligen begränsad eftersom mina axlar strular (fast de är helt återhämtade idag, nästa veckas bodypump är ändå inställt, frustrerande nog) men det är ändå skönt att jag kan acceptera de där begränsningarna. Ta två vilodagar på rad. Kosten och sömnen rullar på galant så varför inte..

Ska nog försöka göra ett tappert försök att sova nu. Det blir bara några timmars fritid imorgon men jag ska spendera dem så väl jag bara kan. Sedan är det öppningspass under helgen som väntar och då får man ju kvällarna ledigt i alla fall. Men gudars som jag längtar tills påsken är över och försäljningen kan lugna ner sig lite..



För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback