burning bridges

Häj bloggen. Jag lever, jag lovar. Idag är första ensamma hemmakvällen på över en vecka och planen var att blogga big time.. Men åskan slog ut vårt modem inatt så veckan ut har jag ingen dator med internetuppkoppling, och inte heller 3G på mobilen här hemma. Lite tråkigt eftersom jag verkligen behövt tillgång just nu, jag har nämligen en del roliga saker på gång.. Men livet ska ju inte vara förstört bara för att internetuppkopplingen är det.

Så jag sitter här i pyjamas under ett täcke i soffan, i ett nedsläckt och nystädat hus. Med träningsvärk utan dess like i min stackars rumpa och baksida låren och rygg. Kollar på kvällens tredje avsnitt House of Cards och väntar på att Martin ska komma hem från jobbet. Han har lovat mig fotmassage ikväll. Mhm.

Vi hörs igen när nya modemet anlänt. Ta hand om er!



För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback