invader

En sak jag inte uppskattar tillräckligt mycket, det är när det är tyst i mitt rum. När gerbilerna inte är vakna och kör gnagarbonanza på galler eller trä.. Otroligt att så små varelser kan väsnas så jäkla mycket. Tror de är största anledningen till att jag sover så dåligt och oroligt som jag gör.

Idag har jag inte gjort mycket ska ni veta. Jag gick upp smärtsamt tidigt, klockan sju närmare bestämt och vid åtta var jag klar för gymmet. Åkte in för att vara på plats till Sanjas pass som jag lovat att ta denna vecka men ingen var bokad. Inget att hänga läpp för kände jag som tränat ben fyra dagar den här veckan och gärna vilar dem lite nu. Så jag satsade på att köra ett effektivt pass egenträning, axlar och lats!


Det gick inte så jättebra. Körde med hyfsat lätta vikter eftersom jag kände mig väldigt stel och öm i skulderbladen. Men jag körde passet från början till slut och det kändes bra i alla fall.


När jag skulle åka hem konstaterade jag att min bil var helt bananas, den liksom hackar sig fram när jag accelererar.. Känns som att den går på jäkligt låga varvtal hela tiden. Ju högre växel desto värre. Till råga på detta skakar ju hela bilen när jag bromsar också, på grund av skeva bromsskivor.. Bilar alltså. Kan det inte bara fungera felfritt i en vecka?

Kom hem ich la mig i sängen bredvid Martin omedelbums och sov i en timme till. Det var mysigt fast jag hade helt vansinniga drömmar. Som vanligt.

När han åkt städade jag huset och hoppade i min onepiece. Dagens outfit alltså.. Åt lunch och sedan kom farmin hit med verktygslådan i högsta hugg för att fixa vår vattenpump samt ta en titt på den läckande tvättmaskinen och den trötta bilen. Han är fantastisk alltså. Hittar lösningar på precis allt.

När han åkt gick jag faktiskt och la mig igen. För att jag kan. Vaknade på kvällen och fixade en massa mat (är så dålig på att äta tillräckligt när jag är hemma och tiden bara svischar förbi) och mer eller mindre väntade på att Martin skulle komma hem.


Verkligen slickade ren burken för jordnötssmör med choklad, som Martin slängt.. Jäklars vad god den är. 

Vi lagade bananpannkaka till kvällsmat och spelade The Evil Within. Jag fick dessutom sålt mina Freddybyxor! Trodde jag inte att det skulle gå, men det var najs.

Imorgon är det full rulle på morgonen och förmiddagen. Taggar en betydligt mer produktiv dag imorgon nu när jag fått ladda upp ordentligt. Så himla skönt!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback