stick together


Har haft en riktigt skön dag verkligen. Spenderat nästan hela dagen i soffan men ändå uträttat lite grejer, varit osminkad och gått runt i bara trosor och linne. Martin lagade middag i form av färskpotatis och bacon och jag har spelat lite Final Fantasy IX. Dessutom fastnade jag väldigt spontant med min akustiska gitarr i famnen och lärde mig Everything is Awesome (unplugged) och blev sittandes ett tag. Önskar att jag hade mer motivation att både musicera och fotografera. Det kanske kommer så småningom.

Nu ska jag krypa till kojs för att få åtminstone 7 timmars sömn inatt. Absolut minimum den här veckan, för nu vill jag verkligen bli frisk. Så jag kryper nyduschad ner i min renbäddade säng och läser ur Game of Thrones en liten stund (och öppnar ett fönster för att vädra ur odören från gerbilernas burar, usch), vackra drömmar önskar jag er!


Everything is better when we stick together.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback