jungle

Den här dagen blev inte alls som planerat, men det är inte att förakta! 
Väckarklockan var ställd på halv nio. Jag vaknade, stängde av larmet och somnade på vägen upp, med mobilen i handen. Martin kom in och la sig hos mig halv tio och en halvtimme senare ringde farmin för att diskutera helgen. Jag bestämde mig för att gå upp och äta frukost, full av energi efter många timmars sömn för första gången på länge.

Vi åt frukost.. Och somnade om. Underbart. Fuck it liksom. När jag vaknade efter någon timme var jag mer motiverad att starta dagen men ändå, fortfarande så himla trött.. Jag drog på lite Melissa Horn, kokade mellanmål i form av ägg och tog hand om disken, endast iklädd en oversized skjorta, trosor och jättestora tofflor. Dagens outfit, haha. Vi dukade fram mellanmål och avnjöt den i varandras sällskap.


Slappetisdagsmellanmål!

Planerna för dagen var att skicka iväg min dator på reparation, träna ben samt göra rent hos gerbilerna. Men Martin har inte mått bra idag, haft väldigt ont och varit allmänt tömd på energi så jag bestämde mig för att fånga dagen och istället vara hemma med honom och bara vara. Resten av månaden har vi vara en dag ledigt ihop så man får ta vara på tillfällena man får. Och jag tycker den här dagen blev väl spenderad ändå faktiskt.

Vi har sett en massa AD, kollat på nyaste filmen med The Rock och spelat The Evil Within. Nu på kvällen fick Martin dille på klyftpotatis så jag gjorde i ordning typ ett halvkilo.. Inget annat. Bara potatis ville han ha. Haha.

Förr hade jag svårt att uppskatta sådana här dagar för jag kände mig dålig som inte åstadkommit något. Men idag rycker jag på axlarna och accepterar att det inte blev som jag tänkt mig men kanske ändå bättre, sett ur rätt perspektiv. Det är hur som helst ingen tragedi på något sätt.

Imorgon går jag rutinpass och nu är det därför dags för snarkofagen.. Efter jobbet ska jag träna ben och på kvällen blir det bodypump. Efter den här dagen känner jag mig utsövd och uppladdad med energi, bring it!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback