keep us awake



Trots att jag haft helg och det inte märktes särskilt väl så är jag nöjd. Igår fick jag sammanfattningsvis storstädat huset, städat ur och tvättat bilen samt städat alla fyra gerbilburar. Det var med gott samvete jag spenderade resten av tiden på soffan framför Walking Dead.. Åh sa jag att jag satt upp adventsljusstaken? Jag struntar i om det är för tidigt, jag kunde inte hålla mig! Gudars som jag längtar till vinter, snö och jul.. Som känns ganska avlägset idag med tanke på hur relativt varmt det är ute för att vara slutet av november. Men jag ger inte upp hoppet om supermysig jul!

Imorse gick jag upp strax innan klockan sex. Lite extra tidigt för att hinna med sista avsnittet på första säsongen WD.. Hann förbereda lite mat också innan jag åkte till jobbet, taggad som få. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Martin, vi kastade i oss lite mat och åkte sedan till gymmet. Så jag har nyss avslutat ett helt okej pass armar.. Ett som regel ganska oinspirerande pass tycker jag men som tur är, är det veckans bonuspass. Börjar längta till bodypumpen och helkroppsträningen nu efter att inte ha kört på ett tag.. Men imorgon blir det jobb och vila från gymmet och ladda upp batterierna inför ny vecka. Men först ska jag njuta av resten av kvällen, det lilla som är kvar av den,..
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback