enemy inside


Tadaa! Dagens bravad. Uppfylld Celsiuskyl. Skönt att kunna bidra på något sätt, jag som aldrig lyckas tajma in deras demos med mitt jobbschema.

Jag var tvungen att köpa ny laddare till datorn idag. Det kan man ju tycka kändes onödigt men jag är glad att det var laddaren och inte själva datorn det var fel på.. Dessutom fick jag typ 160 spänn rabatt. Fett najs när det ändå var tvunget att hända.

Sedan tog vi en snabb sväng till Gymgrossistens nya butik och jag som köpt det enda kosttillskottet jag ska använda nu framöver (aminosyror) fick snällt bara titta på det mesta.. Mm... Proteinbars.. Men jag köpte i alla fall en gymgrossisten-tröja. Är nöjd med den!


En snabb selfie i toapausen, haha. 


Jag gick efter Emelies schema och jääääklars så roligt jag hade! Helt underbart pass och jag känner redan träningsvärken smyga sig på.. Jag vill ha mermermer..!

Precis lagom till att jag avslutat mitt pass började ett gruppträningspass yoga så vi hakade på. Vilken härlig känsla jag hade i kroppen efteråt.


Vi åkte och handlade men kom ändå hem förvånansvärt tidigt. Jag värmde en matlåda och glufsade i mig världens största portion mat alltså.. Det där med grönsaker. Är inte så förtjust i det helt ärligt men det ska ju ner och tar aldrig slut. Haha. 


Gav Martin en massage och läste lite men nu är det definitivt dags för sängen. Imorgon var det tänkt att jag skulle hålla bodypump men det låg inte ute på schemat såg jag så jag vette fasen.. Jaja, ska ju dit och träna oavsett. Imorse gick jag upp tidigt för att skjutsa Martin till jobbet och när jag kom hem somnade jag om och sov i en timme till. Då var det inte synd om mig, måste jag säga.

Nu ska jag ladda upp inför morgondagens bestyr.


Och välkommen till Instagram, Bowies..

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback