how the story goes


Dagens middag, gaah.. Så gott att jag bara kastade i mig alltihop, till och med en massa majs. Det ni. 


Efter middagen var det dags för gym! Inget intensivt idag, men däremot fick jag provat Bodybalance! Roligt och faktiskt ganska jobbigt. Allt går snabbare än yoga vilket passar mig bra då jag är lite för otålig för den yoga jag provat i alla fall, vilket kanske är ett tecken på att jag behöver det.. Har faktiskt beställt en bok.

Nåväl, efter yoga blev det lite yogayoghurt som Martin sa.


Och efter det lyxade jag till det med att bada badkar! Ingen älskar att bada som jag älskar att bada!


Och läste lite ur en bok jag köpte på flygplatsen.


Resten av kvällen såg vi på film allihopa. True Grit som vi köpt med oss från Sverige, jag gillade den! 7 talgoxar av 10 möjliga.

Än så länge är semestern helt fantastisk. Det är så roligt att vara här och vi blir så otroligt väl omhändertagna så ni anar inte.. Känns inte dumt att vara jag nu alltså. 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback