piece of my heart


Bild från gårdagens fotopromenad. Dat underarm alltså, haha. Men ser ni, jag har svartmålade naglar! Långa är de dessutom! Då jäklar vet man att det är semester. Är för övrigt vansinnigt nöjd över min warrior-tatuering, jag tänker sällan på den men nu när jag såg den blev jag påmind. Snyggve. 


Vi har druckit kaffe, familjen Böwes har försökt lära mig ett kortspel som heter Tusen och sedan gick vi ut och spelade boule. Jag och Martin körde ihop först men förlorade, sedan vann jag när jag spelade ihop med Helmuth. Fast det var löjligt jämnt hela vägen alltså, haha. Roligt var det, fast det började spöregna. Men ni anar inte hur mysigt det låter.

 
 Nu är det snart dags för middag och efter det ska vi till gymmet! Första träningen på tre dagar, längtar ihjäl mig.. Jag har verkligen inte ätit bra alls det senaste, ihop med att träningen varit en stor börda och ibland inte blivit av alls så är mina påbörjade magrutor så gott som borta kan jag säga.. Men det kanske behövs en sådan svacka för att tagga till, bli motiverad och köra hårt igen! Längtar ihjäl mig och önskar att urinvägsinfektionen ger sig.. Ewa hade någon mirakelkur jag skulle få prova, hoppas det hjälper.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback