down here



Hallå där!

22 dagar sedan senaste inlägget. Hjälp vad tiden gått fort! Jag har gjort klart sista blocket på Nordic Academy of Sweden och även hunnit hem och vända för sista tenta plus praktiska slutprovet. Fyllt 23, firat jul och haft en heeeeel vecka utan en enda arbetsdag. Jag har sovit 12-14 timmar per natt och inte tränat alls. Jag behövde släppa på allt ett tag för att komma tillbaka igen.

Så snart kommer en längre uppdatering. Nu ska jag sova en skvätt och sedan hålla bodycombat. Sedan kör vi en sista cheat meal på ett tag och tar en tidig kväll för imorgon hoppas jag kunna hitta tillbaka till rutiner igen!

Hoppas ni haft en god jul och får en bra nyår om jag inte hinner önska er det innan dess. ❤️
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback