amaze me



Arbetsdagen igår gick vansinnigt fort. Min familj var på Nordby och tog en sväng förbi mig, blev så himla glad att träffa dem!

När arbetsdagen var slut hade jag sådan beslutsångest.. Åka hem eller åka till Söle? Det blev en sväng till Söle med pitstop på BK på vägen. Deras grillade kycklingburgare är fin. Med sourcream & onion dressing. They had me at sourcream & onion dressing.

Vi tittade på Melodifestivalen och myste i soffan och sedan åkte jag hem. Duschade, städade och sedan bums i säng. Hade satt klockan på sju för att hinna träna innan jobbet men hade svårt att somna för Martin kom hem och jag ville gärna prata lite med honom, och efteråt väsnades gerbilerna som sjutton.. Så jag ställde klockan på åtta istället, för att få all min sömn.

Så det blev en lugn morgon följt av jobb. Har fyra och en halv timme kvar och sedan ska jag till gymmet för armar och mage! Funderar faktiskt på att ta en dag ledigt imorgon. Jag vet att det finns lediga pass på gymmet men jag får se.. Jag har för övrigt fått en idé som alla mina närstående kommer strypa mig för när jag presenterar den.. Avslöjar kanske imorgon..
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback