bodyshock



Inga större problem att ta sig ur sängen idag inte. Faktiskt.

När jag kom till jobbet trodde jag att jag bara skulle öppna och sedan stanna till klockan ett men där misstog jag mig.. minsann. Schemalagd till 17:00, bara att tacka och ta emot. Är ganska så nöjd med öppningen, jag öppnar i princip bara som passchef men inte idag och det är klart att det är lite annorlunda. Det var ganska kul att jobba men runt tolv, ett, fick jag så fruktansvärt ont i magen. Så där magsårsont som jag hade i ett halvårs tid. Jag får lätt det ifall jag går hungrig en längre period och jag fick smita undan för att äta men det hade ändå gått lite för långt och det har inte gått över helt ännu.. Men så går det när man slarvar med maten. Fy på mig. 
 
Farmor ringde mig när jag satt på lunchrast också. Det var ganska jobbigt.. Hon lät väldigt olycklig och sa att hon inte mådde så bra idag. Däremot så hade mina fastrar vidarebefodrat texten jag skrev här på bloggen häromdagen så hon hade fått läsa det. Och hon ringde bara för att tacka för vad jag skrev och sa att det verkligen berörde henne. Jag tror jag ska åka och hälsa på henne imorgon.

Efter jobbet hade jag egentligen tänkt träna men jag bestämde mig direkt utan vidare övervägande för att låta bli. Jag hade ont i magen, har fortfarande träningsvärk i benen och har dessutom en nerv eller snarlikt ikläm i axeln.. Inte alls i skick för att träna idag så jag åkte direkt hem, åt mat, kollade ett avsnitt Sons of Anarchy och har suttit och övat bodypump resten av kvällen. Nu känner jag att min del av passet sitter, låt 5 till 10. Det känns helt vansinnigt att inte vara ute i sista sekund! Så imorgon är jag ju som sagt kompledig för idag så jag ska försöka ta en titt på låt 1-4 också fast utan någon press. Fett najs.

Är väldigt spänd och taggad inför morgondagen, det ska bli fruktansvärt roligt. Det finns bara en plats kvar på passet (redan!) och det är så kul att det går så bra för just mina pass och mina deltagare gör mer för mig än de anar.. Imorgon öser vi.

Nu ska jag läsa lite bloggar och väntaa på att Martin kommer hem. Kanske dricka ett glas juice. Mmm. Apelsinjuice. Vi hörs säkert imorgon!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback