aquatic

Näpp, saker och ting är fortfarande inte som de ska.. Tre kvällar i rad har jag blivit arg (på Martin, ehm) för skitsaker om ens något alls. Tre kvällar i rad har jag varit passiv-aggressiv och prompt gått och lagt mig.. Men idag är första kvällen med dåligt samvete. Jag vet inte ens vad han har gjort, tror jag bara vill vara ifred. Stackarn.

Igår jobbade jag på Mellan fast inte ensam.. Visst hade vi att göra men för det mesta gick det bara sjukt segt. När vi stängt bilade jag till Söle för mys och kycklingfajitas med familjen! En fantastiskt bra kväll som gjorde under för mitt humör. ❤️

Så kom jag hem.. Och det är som att all energi rinner av mig, hemma behöver man liksom inte bete sig. Känns det som.

Vaknade utvilad imorse och tog formbilder till Emelie. Det kändes inte bra.. Lyckades få till ett brännkonstigt perspektiv så jag såg jättekonstig ut, nog för att det brukar vara jobbigt att ta halvnakna bilder i avslappnade positioner men idag var värre än vanligt. Hoppas självförtroendet kan få sig en kick upp igen imorgon..


Havregrynsgröt med hallon, keso och stevia, morgondosen Fitline, matsmältningsenzym, omega-3 och vitamin K2+D3. Varenda morgon!

Jag fick i alla fall ätit i lugn och ro och kunde ta mig till jobbet utan stress. Idag däremot rockade jag ensam och jag är jättenöjd! Lämnade butiken frontad, uppfylld, städad och förberedd inför imorgon. Det är så himla najs med den butiken, att jobbar man där flera dagar i rad kan man underhålla så det ser bra ut hela tiden. Jag hade svinroligt idag! Bortsett från kunderna som stannade till kvart över stängning bara för att tjafsa om en shaker som de tyckte de kunde få gratis.. Jag hade ju kunnat ge bort en och få komma hem tidigare men helvete heller, kunderna ska inte tala om för mig vad jag ska ge gratis. Aldrig. Då står jag hellre och tjafsar, rätt ska vara rätt!

Åkte hem, tog en dusch och hoppade i mysoutfit, dansade runt till John Mayer och drack Celsius. Var överlycklig över faktumet att jag idag avslutat en arbetsvecka på tio arbetspass och faktiskt är ledig imorgon. Jag behöver verkligen det. Å mitt humörs vägnar. Jag kommer börja dagen hos samtalsterapeuten, mycket lägligt. På senare tid känns det inte som att vi haft så mycket att diskutera men jag behöver verkligen bolla tankar om mitt fruktansvärda humör. Då har vi något att prata om i alla fall.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback