fighter

Jag ska inte ljuga.. Jag mår verkligen helt bananas. Haha.

Känner mig febrig, svag och händerna skakar.. Alldeles orkeslös i underarmarna så när jag dricker min morgonjuice måste jag hålla tredecilitersglaset med båda händerna.



Igår kväll var i alla fall väldigt bra. Vi hade ju event på gymmet med Pia som gästintruktör. Så här såg det ut i receptionen, vi introducerade våra egna proteindrinkar. Kan knappt vänta tills jag får smaka på dem!

Vi körde en timmes box, det var så jävla jobbigt, men vilken lekfull stämning det var! Man jobbar verkligen med varandra och pushar, hejar och peppar.. Det var en helt fantastisk känsla. Efter det var jag helt slut, tryckte i mig en burk kvarg och var sedan med på yogan. Yoga är så svårt tycker jag, det rycker i ögonlocken och tankarna vandrar iväg och jag bara gäspar hela tiden. Det är ju inget negativt i sig men det är svårt att kontrollera andningen.

Sedan skulle jag hålla mitt pass bodypump.. Jag var så trött men laddade om och körde på hårt som sjutton förutom på benlåten, där plockade jag av fem kilo. Jag har ju sådan brutal träningsvärk i rumpa och lår att jag hade ramlat ihop i en liten pöl om jag pushat för hårt.

Efter gymmet åkte jag och hämtade ut ett paket, pantade alla åtta påsar burkar och storhandlade. Under tiden var mobilen fastklistrad i handen på mig eftersom chefer från olika jobb hörde av sig i olika ärenden och Magnus ville bland annat fråga om jag kunde jobba idag.. Så jag såg till att lösa det.



Lagade mat och gjorde i ordning här hemma och kraschade i sängen när Martin kommit hem. Jag var helt slutkörd men också fruktansvärt nöjd. Glad över att jag är jag. Gjorde ett inlägg på Facebook där jag skrev att idag känner jag att helvete vad jag är bra. Jag trodde folk skulle tycka det var provocerande men jag har fått mycket positiv respons på det. Kul! Det trodde jag faktiskt inte. Jag menar inte att höja mig själv till skyarna eller att jag är bättre än någon annan men just igår kände jag mig bra, nöjd, glad och stolt. Jag ställer upp, fixar, donar, har energi, är driven, trevlig mot människor jag möter, och mitt upp i allt detta så mår jag så bra av det. Jag är glad att jag har blivit vem jag är för det har varit en resa, ett mål jag strävat aktivt efter.



Nu ska jag försöka göra mig i ordning inför jobb på Bodypower och försöka övervinna den här yrseln, svagheten och febersliknande känslan i kroppen.. Tack för att ni är så himla fina!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback