thnks fr th mmrs



Februari gick så fruktansvärt fort.. Här ser ni min kalender. Spalten längst till vänster är mina arbetstider. Och jag var rädd att inte få tillräckligt med jobb när jag gått ner i tid på Max.. Fyra dagar ledigt på hela månaden. Varav tre var i första veckan!(!) Bara denna veckan ut nu, och tiderna bara rullar in. Har fem jobb att hålla koll på i dagsläget. Helt vansinnigt.

Igår gjorde jag min sista stängning på Max och det kändes helt amazing. Den här veckan kommer bli desto mer känslosam tror jag.. Kommer sakna mina arbetskamrater och att jobba ihop med Martin. Att gå öppning ihop en lördag i juli. Det var fina tider.


Martin var bäst i världen och köpte lite proviant åt mig igår innan han gick hem. Fick provat den nya Questbaren S'mores och den var helt okej. Mest söt och degig men man fick påminna sig om VAD den skulle smaka och då blev det bättre. 



Tog ju en liten shoppingrunda innan jobbet igår.. Hur ofta händer det? Detta fick jag med mig hem i alla fall!

Idag tog jag mig lite sovmorgon. Det måste man efter ett stängningspass! Gick upp kvart över nio och åkte in till jobbet en timme senare. En heldag på gymmet!

Jobbade i receptionen till halv fem då Martin dök upp och vi rockade gym. Jag körde ben och satan i gatan så trött jag är i stockarna nu.. Alla dessa utfall. Älskar dem! Vi tränade i en och en halv timme, jag fick lyssnat igenom nya bodypumpreleasen (Centuries av Fall Out Boy är med, precis som förutspått men ack så glad jag blev) och vi tog en supersnabb sväng till Kaffedoppet för att ladda upp kroppen igen. Efteråt åkte Martin hem men jag åkte tillbaka till gymmet för en timmes bodypump med maxade vikter. Så nu är jag riktigt trött.

Imorgon är jag ledig men jag ska vara hos barnmorskan klockan nio och få svar på lite frågor. Sedan ska resten av dagen spenderas med bästa PJ som är på besök här på bästkusten igen!

Men nu ska jag bara fylla ut lite mer i schemat innan jag glömmer bort alla tider hit och dit.. Sedan ska jag försöka trotsa min täppta näsborre och sova. Tacka vet jag min sköna och underbara säng som är elektrisk och går att fälla upp huvudändan på så man kan sova med huvudet högt. Dessutom har jag knarkat röd solhatt, extrakt från en växt som ska dämpa förkylningsbesvär och det verkar som att den funkar. Prisa gudarna och så vidare!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback