#marygetsmarried



Den tolfte september gifte sig en av mina bästa vänner Mary. Sedan den där morgonen Andreas iförd endast kalsonger gick ner på knä när Mary stod med en soppåse i handen har vi väntat med spänning på denna dag! ♥

(Och jag som berättade stolt att jag slutat komma försent höll på att bli försenad för jag åkte till FEL kyrka.)

Jag låter bilderna tala för sig själv. Det var en fantastiskt fin dag med sprudlande mycket kärlek och underbara människor! Grattis till paret Nyström. ♥























































När jag blev ihop med Martin för tre år sedan "varnade" han mig i förväg, talade om för mig att han inte var ute efter något seriöst i form av hund, hus barn och bil. Jag minns en gång när han sa "Jag är inget giftasmaterial, jag är ledsen över det Ida". När jag frågade för ett tag sedan hur han kände inför det hade det utvecklats till ett "Jag kommer aldrig gifta mig, men om jag mot förmodan skulle göra det blir det med dig". Men what do you know, överlycklig och full av kärlek som jag var när jag kom hem efter bröllopet frågade jag honom om vi kunde gifta oss någon gång (jag menar, jag är inte mindre sugen på det efter den här underbara dagen) och då svarade han "Kanske. Jag har faktiskt tänkt på det".

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback