fireball

Hurra, hurra, hurra för Bowiesbuns fyller 33 idag! Älskling. ❤️

Jag tog sovmorgon och hade riktigt svårt att vakna till liv.. Fick sms av en PT-klient som undrade om vi kunde träna en timme tidigare och jag tänkte why not så jag satte fart och åkte in till stan. Den här tjejen och jag började träna förra veckan, då med marklyft, knäböj och bänkpress. Hon hade alltså aldrig kört marklyft någonsin innan men idag drog hon upp inte mindre än 70 kilo!(!!) Jag är så sjukt imponerad faktiskt! GRYM TJEJ!

Så efter jobbet åkte jag till Backlunds för dejt med Martin som slutade jobbet lite extra tidigt idag, dagen till ära. Nu har vi varit på Backlunds tre gånger på fyra dagar men det är så bra! Och om Martin bjuder så varför inte liksom. You feel me?




Sen åkte vi hem för att "mellanlanda innan gymmet". Tror ni det blev något gym? Icke. Jag har blivit lite sämre i halsen så ingen träning för mig och då ville Martin fortsätta hålla mig sällskap i soffan framför Dark Souls 2. Jag sov en liten stund dessutom.

Apropå mitt halsont så har jag ätit lite Bafucin de senaste två dagarna.. Jag tror den verkar lite bedövande effekt för jag känner att tungan domnar bort lite när jag äter det. I vilket fall så tror jag den bedövat smaklökarna på tungan längst fram och lite längs sidorna där tabletten legat.. För nu smakar ALLT beskt. Och förresten berättade jag att jag fick världens psykbryt på mina tänder igår? Jag hade något fast mellan två tänder längst bak, och i min frustration över att inte få bort det insåg jag hur otroligt inflammerat tandköttet var.. så jag körde igenom hela munnen med först tandpetare, sedan mellanrumstandborste, sedan en smalare mellanrumstandborste med bakteriedödande gel, tandtråd, borstade hela munnen med hörntandborste och sedan vanlig tandborste två gånger. Fy som det blödde. Haha. Och idag har jag så ont i tandköttet längst bak där det var som mest irriterat.. Men jag har mig själv att skylla. Ni vet kanske hur det är om man slarvat lite med munhygienen ett tag och sedan får ångest och tror man kan kompensera upp allt i ett enda ryck. Nåväl.

Vi har i alla fall spenderar halva kvällen på Söle. Farmin fyllde år för nästan en månad sedan men var jättesjuk i influensan så vi avvaktade med hans födelsedagsfirande. Så nu gjorde vi två flugor på smällen genom att samla alla för en god middag och budapestlängder så det räckte och blev över! En bra kväll med fina familjen. ❤️

Nu är det nog faktiskt dags att sova. Börjar lite tidigare imorgon. Får se om morgonträning kan vara aktuellt men högst sannolikt inte. Jag tänker inte begå misstaget att tvinga mig upp ur sängen när jag redan är bränntrött och dessutom sjuk. Man har ju en tendens att vara ganska nonchalant mot förkylningar och träna ändå..

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback